Serwis i gwarancja

Naszym celem jest dbałość o klienta, która nie kończy się po zakupie produktu. Oferujemy Państwu rzetelny i sprawny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Nie jesteśmy w stanie przewidzieć co może się wydarzyć podczas użytkowania produktu, ale jesteśmy zawsze gotowi pomóc w rozwiązywaniu problemów.

Nasze produkty są objęte bezpłatną gwarancją. Zakupiony wózek dla dzieci lub fotelik samochodowy mogą Państwo zareklamować za pośrednictwem sklepu lub kontaktować się bezpośrednio z naszą firmą. Oferujemy Państwu system napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych DOOR TO DOOR. System D2D jest wyjątkowo przyjaznym dla klienta sposobem realizacji naprawy naszych produktów. Załatwienie wszelkich spraw związanych z reklamacją lub serwisem pogwarancyjnym odbywa się telefoniczne bez konieczności wychodzenia z domu, a kurier odbiera i dostarcza Państwu produkt pod wskazany adres.

Serwis ten świadczymy na terenie całego kraju.

UWAGA! Bezpłatny odbiór i dostawa reklamowanego produktu dotyczy wyłącznie przesyłek wysłanych za pośrednictwem firmy kurierskiej wskazanej przez Serwis firmy Coletto. Nie pokrywamy kosztów przesyłek wysłanych za pośrednictwem innych firm kurierskich.

Prosimy nie wysyłać samodzielnie produktu na koszt firmy Coletto bez wcześniejszego uzgodnienia! 

OKRES GWARANCJI:

Okres gwarancji zależy od rodzaju produktu i wynosi:

  • Wózki wielofunkcyjne: 12 miesięcy + 12 miesięcy rękojmi
  • Wózki spacerowe: 12 miesięcy + 12 miesięcy rękojmi
  • Foteliki samochodowe: 36 miesięcy

 WARUNKI GWARANCJI:

- Udzielający gwarancji ustala sposób naprawy produktu.
- Czas wykonania naprawy gwarancyjnej wynosi maksymalnie 14 dni.
- Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania naprawy.
- Uszkodzenie spowodowane nie z winy dystrybutora usuwane są na koszt użytkownika.
- W przypadku zgubienia karty gwarancyjnej nie będą wydawane duplikaty. 
- Gwarancja jest ważna tylko na terytorium Polski.
- Gwarancja na produkt nie wyłącza i nie ogranicza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. 
- Produkty do reklamacji przyjmujemy wyłącznie czyste i w kartonowym opakowaniu - oryginalnym lub innym. 
- Producent nie będzie odpowiadał za zniszczenia tkanin spowodowane długotrwałym działaniem promieni słonecznych – płowienie.
- W razie wystąpienia wad należy zwrócić się do sprzedawcy lub bezpośrednio do Firmy Coletto
- W przypadku wystąpienia wad w produkcie zakupionym przez internet prosimy o kontakt z sprzedawcą lub firmą Coletto.
- Jeżeli sprzedawca nie jest w stanie usunąć problemu, powinien przesłać produkt producentowi, wraz z kartą

Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzenie zmian wzorniczych i kolorystycznych w trakcie trwania kolekcji oraz do zmian w specyfikacji produktów.

GWARANCJA NIE OBEJMUJE:

- uszkodzeń powstałych podczas użytkowania i konserwacji niezgodnej z instrukcją obsługi, niewłaściwej eksploatacji i przechowywania,
- uszkodzeń mechanicznych i termicznych,
- własnych przeróbek i napraw wykonywanych przez inne osoby,
- uszkodzeń będących wynikiem wypadku,
- normalnego zużycia związanego z codziennym użytkowaniem (np. koła).
- W przypadku wystąpienia wad w produkcie zakupionym przez internet prosimy o kontakt z sprzedawcą lub firmą Coletto.
- Jeżeli sprzedawca nie jest w stanie usunąć problemu, powinien przesłać produkt producentowi, wraz z kartą gwarancyjną i opisem reklamacji.

Do góry